Městská motorka Honda NC750S v novém

30. 11. 2015

Honda NC750S přitahuje jezdce všech věkových kategorií včetně zkušených jezdců hledajících schopný a úsporný motocykl do městského provozu či mladších jezdců přecházejících z menších strojů, kteří hledají rovnováhu mezi výkonem, ekonomičností, praktičností a potěšením z jejich prvního „velkého“ stroje. S čím přichází pro rok 2016?

Do roku 2016 vstupuje model NC750S s řadou drobných vylepšení. LED světlomet (u barevných provedení Special Edition) a zadní světlo dodávají stroji prémiový vzhled, zatímco nové přístroje s volitelnou barovou podsvícení lze přizpůsobit podle požadavků jezdce.

16YM NC750S

Převodovka DCT opět o kus vyspěla a její inovovaný software umožňuje jemnější reakci na plyn srovnatelnou s ovládáním pomocí spojky. Pro více sportovních zážitků automatický (AT) režim S nově nabízí 3 úrovně řazení. V manuálním režimu MT byl zvýšen limit otáček pro podřazování. Další softwarová vylepšení zlepšují vlastnosti převodovky DCT v řadě různých situací.

Změny se dotkly i předního brzdového třmenu a nová koncovka výfuku kromě nižší hmotnosti nabízí také příjemnější „pulzující“ tón. Manuální šestistupňová převodovka nabízí lehčí ovládání spojky se zalomenou páčkou.

Díky své konstrukci nabízí kapalinou chlazený 8ventilový řadový dvouválcový motor SOHC v modelu NC750S vysokou dynamiku v nízkých a středních otáčkách. Architektura motoru s relativně velkým zdvihem a speciální tvar spalovací komory společně s klikovým hřídelem s vysokou setrvačností vytvářejí vysoké hodnoty točivého momentu již od nízkých otáček.

16YM NC750S

Jednotka PGM-FI vždy dávkuje přesný poměr směsi vzduchu a paliva potřebný pro úplné a čisté vyhoření při všech otáčkách a za každé jízdní situace. Motor splňuje požadavky emisní normy EURO4, emise CO2 dosahují hodnoty 81 g/km a spotřeba paliva 3,5 l/100 km (v režimu WMTC) umožňuje na 14,1litrovou nádrž umístěnou pod sedlem dojezd přes 400 km.

Výška sedla je 790 mm a ergonomické řešení poskytuje jezdci nad strojem plnou kontrolu, neboť řídítka má v pohodlném dosahu. Šířka řídítek umožňuje lehké ovládání stroje při všech rychlostech a s úhlem natočení kola 35° společně s nízko položeným těžištěm je Honda NC750S skvělým společníkem pro jízdu v rušných městských ulicích. K pohodlí spolujezdce přispívají dvě madla.

Sdílet článek:

Více na webu Honda

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018