PŘIHLAS SE A SOUTĚŽ

Test: extravagantní crossover Toyota C-HR

28. 6. 2018

Není pochyb o tom, že Toyota C-HR je nejextravagantnější crossover v Česku! Designový C-HR zaujme svým tvarem sportovního kupé a neokoukaným vzhledem ze všech stran. Ne nadarmo si tento hybrid kupují ve většině případů právě ženy. Podrobně jsme ho proto s našimi redaktorkami prozkoumaly.

IMG_0391

Díváme se

Za velmi výrazný look si Toyota C-HR zaslouží velikou pochvalu. Agresivní příď s lomenými LED světly a ostrými liniemi, uprostřed které dominuje modře podbarvené logo Toyota, dokáže maximálně zaujmout. Tohle auto v žádném případě není průměrné. Profil modelu C-HR na 18“ kolech dynamicky přechází až k zádi, díky čemu Toyota C-HR působí jako vyvýšené kupé. Záď auta působí poněkud komplikovaně, přesto dvoubarevná karoserie, dramatické linie světlometů a výrazný spoiler vytváří originální vzhled.

IMG_0394

Nasedáme

Už při otevírání auta, umí Toyota C-HR udělat dojem. Logo Toyota C-HR se efektně promítá na zem. Klíček může v této vyšší úrovni výbavy zůstat klidně v kabelce. Nervózní hledání klíčů je v tomto autě zapovězeno.

Design interiéru navozuje od první chvíle po nasednutí příjemnou atmosféru. Sedadla jsou postavena výš, z auta je velmi dobrý výhled. Čalounění a použité materiály jsou kvalitně zpracované. Velmi efektně a kvalitně vypadají dveře s plastovými výplněmi s 3D motivem.  Palubní deska je orientována směrem k řidičce a interiérem se nese futuristická, matná, modrá linka odkazující na hybridní pohon. Uprostřed vévodí 8″ dotyková obrazovka multimediálního systému, který je velmi uživatelsky přátelský.

Snad jedinou nevýhodou testovaného modelu Toyota C-HR jsou malá okna a špatný výhled ze zadních sedaček. Zavazadlový prostor řadím spíše k průměru, nabízí 377 litrů.

IMG_0396

Jedeme

Bzzzzzzz… Ach ten tichý chod. Jízda hybridním modelem Toyoty C-HR vybaveným automatickou převodovkou dokáže skutečně okouzlit. Snad nikdy mě tak nebavila jízda v městských uličkách, kde se C-HR v EV módu obratně a tiše pohybuje a při brzdění rekuperuje a nabíjí zpět baterii.

Pod kapotou testovaného modelu Toyota C-HR se skrývá benzinový motor o objemu 1,8 litru s výkonem 72 kW doplněný o elektromotor s výkonem dalších 53 kW. Dohromady tak testovaný model disponoval výkonem 122 koní.

Na tomto autě mě nejvíc bavilo příkladné naladění podvozku a bezpečné a jisté jízdní vlastnosti. V základní výbavě je již šikovný adaptivní tempomat nebo hlídání jízdního pruhu. Ve vyšší verzi výbavy pak je standardem inteligentní parkovací asistent. Ten funguje perfektně.

K okouzlení modelem Toyota C-HR musím přičíst také skvělou spotřebu! Po týdenním testování ve městě se ustálila pod 5 litry. Na dálnici to pak bylo kolem 7 litrů. Takové hodnoty se mi u takového crossoveru líbí!

IMG_0397

Hodnotíme

Když je něco extravagantní, často to znamená, že to nejde nosit v běžném životě. To však v žádném případě není případ modelu Toyota C-HR. Tento tichý hybridní crossover si člověk snadno zamiluje. Nejen proto, že má komfortní jízdní vlastnosti, je tichý a šetrný k matičce zemi, ale také z důvodu úspornosti a dobré vybavenosti těmi nejbezpečnějšími asistenty už od základu. Stojí za to! Model Toyota C-HR (1.2 Turbo – 116 k) startuje na ceně 489 900 Kč. Cena testovaného modelu (1,8 Hybrid – 122 k ve výbavě Selection) se všemi příplatky je 734 900 Kč.

 

Sdílet článek:

Více na webu Toyota

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018