Nové a 100% elektrické DS3 Crossback E-Tense

23. 6. 2020

DS 3 CROSSBACK E-TENSE je nový, čistě bezemisní elektromobil s dojezdem 320 km. Právě teď od června se začal prodávat i v Česku, a to s výkonem 136 koní za 995 000 Kč ve verzi výbavy So Chic nebo za 1 075 000 Kč ve verzi Grand Chic. Nulové emise a také nulové poplatky na dálnici ale i za parkování jsou jen třešničkou na dortu tohoto luxusního auta, které je zástupcem segmentu B-SUV.

DS 3 CROSSBACK E-TENSEDS 3 Crossback E-Tense s motorem o výkonu 100 kW a baterií o kapacitě 50 kWh poskytuje dojezd 320 km, baterii lze u dobíjecí stanice 100 kW dobít na 80 % kapacity za pouhých 30 minut.

Na rozdíl od jiných současných automobilů je vůz DS 3 Crossback E-Tense postaven na platformě navržené tak, aby byla stejně účinná jak pro spalovací motory, tak pro uspořádání elektromotoru a baterie, které by normálně zabírali prostor.

DS 3 Crossback E-Tense ve 100% elektrické verzi nabízí matně chromovanou masku chladiče DS Wings, šedočernou mřížku sání, podpis E-Tense a také specifický zadní nárazník. V nabídce jsou exkluzivní 18″ hliníková kola Kyoto a nový odstín karoserie Cristal Pearl.

_AK_8816

DS 3 Crossback E-Tense poskytuje díky svým rozměrům pět plnohodnotných míst, délka vozu je 412 cm, objem zavazadlového prostoru zůstává 350 litrů.

DS 3 Crossback E-Tense ve verzi interiéru Opéra nabízí interiér v kůži Nappa Art se sedadly z pěny s vysokou hustotou. Prvotřídní akustické provedení zajišťuje výjimečný komfort a zvukovou izolaci. Dalším přínosem je mnoho nových prvků výbavy pro autonomní řízení 2. úrovně DS Drive Assist, světlomety DS Matrix LED Vision nové generace nebo výsuvné kliky dveří, které se díky hands-free přístupu a startování Proximity vysunou, jakmile se držitel klíče přiblíží k vozu.

ds3-crossback-e-tense

TETE-HAUTE-21

 

DS 3 Crossback E-TENSE nabízí tři režimy řízení:

eko: pro optimalizaci dojezdu,

normal: pro optimální komfort při každodenním používání,

sport: prioritou je zážitek z jízdy, maximální výkon a točivý moment (zrychlení z 0 na 100 km/h za 9 s).

K dispozici jsou rovněž dva režimy brzdění prostřednictvím voliče jízdních režimů s příslušným typem regenerace baterie (rekuperace energie):

mírný, pro pocity blížící se používání vozu se spalovacím motorem; vyšší, prostřednictvím voliče v poloze Brake.

Prostor v kabině i objem zavazadlového prostoru jsou stejné jako u verze se spalovacím motorem. Baterie o objemu 220 litrů jsou umístěny pod podlahou vozu.

Sdílet článek:

Více na webu DS

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018