Zdroj: fotobanka automobilky Land Rover

Range Rover Evoque Convertible – design a styl na prvním místě

11. 3. 2016

Dámy zaostřete! Range Rover Evoque kabriolet je první sériově vyráběný model Range Roveru a zároveň první kompaktní SUV v provedení kabriolet na světě. Jde o vrcholnou modelovou řadu Evoque.

RR_Evoque_Convertible_ext_static (8) (800x537)
Zdroj: fotobanka automobilky Land Rover


Zákazníci mohou vybírat z luxusních výbav SE Dynamic nebo HSE Dynamic. V obou případech má kabriolet nižší, výrazný přední nárazník s většími vstupy vzduchu a úzké LED mlhové světlomety (pouze HSE Dynamic). Nástavce prahů v barvě karoserie vozidlo vizuálně snižují, zatímco z dynamického zadního nárazníku vykukují zřetelné dvojité koncovky výfuku. Výraz modelu podtrhuje dynamická maska chladiče s většími otvory v mřížce, obložení nasávacích otvorů a nabídka 11 provedení litých kol ve velikostech 17–20 palců.

RR_Evoque_Convertible_int_cabin (7)
Zdroj: fotobanka automobilky Land Rover

Skládací látková střecha využívá architekturu ve tvaru napnutého luku, která doplňuje výrazně ohraničené proporce modelu Evoque. Zapuštěné vyhřívané zadní sklo zaručuje akustickou izolaci pro dosažení maximální kultivovanosti. Střecha modelu Evoque kabriolet se stáhne za 18 sekund a natáhne za 21 sekund, stačí pouze stisknout tlačítko na středovém panelu. Současně také dovoluje zavření nebo otevření všech čtyř oken. Navíc lze mezi zadní panely obložení interiéru snadno nainstalovat deflektor. Mezi výhody látkové střechy ve srovnání s pevnou skládací střechou patří nižší hmotnost, níže umístěné těžiště a možnost natáhnout nebo stáhnout střechu při jízdě do rychlosti 50 km/h. Mimochodem – za plátěnou střechu si oproti běžnému Evoque připlatíte při srovnatelné výbavě zhruba 125 tisíc korun. Range Rover Evoque kabriolet si zachovává zavazadlový prostor o objemu 251 litrů, bez ohledu na to, zda je střecha stažená nebo natažená.

RR_Evoque_Convertible_int_trunk (3)
Zdroj: fotobanka automobilky Land Rover

Evoque Convertible je k mání se třemi motory, dvěma vznětovými a jedním zážehovým. Základ TD4 se 150 koňmi totiž má při váze atakující dvě tuny zrychlení z nuly na 100 km/h za dvanáct sekund, což z něj nedělá zrovna rychlíka a k pohlednému kabrioletu se nebude moc hodit. V případě verze se 180 koňmi už je to mnohem lepší, se stovkou za 10,3 s pojede Evoque slušně a vysoký točivý moment mu zajistí solidní pružnost v nízkých a středních otáčkách.

Vrcholná verze je Si4 s dvoulitrovým přeplňovaným benzinovým čtyřválcem, disponující 240 koňmi výkonu bude nejvíce agilní. Tento model zrychlí stovku za 8,6 s, ale budete si muset na něj připravit 1,7 milionu korun. Všechny motory se dodávají výhradně s devítistupňovým automatem a s pohonem všech kol.

Jestli jste se zamilovala do nového Range Roveru Evoque Convertible, tak máme dobrou zprávu – už teď můžete začít psychicky připravovat manžela či přítele na to, kolik ho nový miláček bude stát.

Ceny začínají na 1,4 milionu Kč a jeho prodej startuje co nevidět.

Sdílet článek:

Více na webu Land Rover

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018