Recyklovaná móda

21. 10. 2021

Hyundai spustil třetí ročník upcyklového módního projektu „Re:Style“, který využívá odpadové materiály z automobilové výroby. „Re:Style“ je také dokladem komplexního přístupu společnosti k trvale udržitelnému podnikání, který přesahuje hranice automobilového průmyslu.

Restyle_models

Projekt Re:Style 2021 byl uveden na trh v Soulu a Paříži v partnerství s vybranými obchody L’Eclaireur a Boon the Shop. Jedinečná spolupráce tří společností poukazuje na neustále rostoucí úsilí společnosti o ekologickou výrobu, kreativní spolupráci s nezávislými partnery a zapojení spotřebitelů s ekologickým povědomím, a to vše v rámci své vize „pokroku pro lidstvo“.

Restyle_Doona BaeV internetových i kamenných obchodech L’Eclaireur a Boon the Shop je v limitovaných počtech nabízeno k prodeji celkem dvanáct módních výrobků od sportovních bund přes mikiny a mikiny se zipem až po krátké i dlouhé kalhoty. Zboží v kamenných obchodech bude k dispozici po dobu dvou týdnů od 14. do 28. října, zatímco internetové obchody leclaireur.com a sivillage.com budou kolekci prodávat po dobu čtyř týdnů až do 10. listopadu.

Pro letošní Re:Style byly využity odpadové materiály, které zbývají při výrobě automobilů a jejich komponentů, jako jsou airbagy nebo bezpečnostní pásy. Uplatnění nalezly navíc také ekologické materiály z modelu Hyundai IONIQ 5, ať se jedná o bio PET, recyklovaná vlákna, díky nimž se zvýšila odolnost výsledných výrobků. Jedná se o skvělou ukázku potenciálu využití bio materiálů v módě a dalších oborech.

Výnosy z prodeje těchto oděvů budou věnovány různým projektům Hyundai Motor zaměřeným na dlouhodobou udržitelnost. Účel a filozofii kampaně ukazuje video na Youtube, v němž vystupuje herečka Doona Bae, herec KyoHwan Koo a virtuální influencerka Shudu v oblečení Re:Style.

Sdílet článek:

Více na webu Hyundai

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018