Zdroj: fotobanka automobilky Opel

SUV Opel Mokka verze 2020

21. 10. 2020

Modernizovaná Mokka má novou čelní masku Opel Vizor a novou digitální palubní desku Pure Panel. Prvenstvím Mokky je i možnost zvolit hned po uvedení na trh vedle spalovacích modelu i elektrickou verzi Mokka-e. Elektrická Mokka-e je poháněna elektromotorem o výkonu 100 kW/136 k dokáže ujet 324 km na jedno nabití.

Zdroj: fotobanka automobilky Opel

Nový Opel Mokka zaujme na první pohled dokonalými proporcemi a precizním zpracováním i těch nejmenších detailů. Charakteristickým rysem 4,15 m dlouhého pětimístného kompaktního vozu jsou krátké převisy karoserie a široce rozkročená silueta. Nepřehlédnutelným a nezaměnitelným prvkem je čelní maska Opel Vizor.

Jeho inspirací bylo hledí integrální motocyklové přilby. Opel Vizor dokonale integruje masku chladiče. LED světlomety i nově stylizované logo automobilky Opel. Poprvé je název vozu vyvedený masivními literami v technicistním fontu po celé šířce zadní části vozu.

Čistý a zároveň velmi působivý styling se odráží i v interiéru. Dominantou přístrojového štítu Pure Panel jsou dva rozměrné displeje. Pure Panel se snaží řidiče nezahlcovat spoustou zbytečných informací, designéři Opelu hovoří o tzv. „digitálním detoxu“. Vše je dokonale promyšleno, připraveno pro zcela intuitivní a snadné ovládání.

Svobodná volba: Nafta, benzin nebo elektřina

Vůbec poprvé v historii automobilky Opel bude nový model – tedy Mokka – hned od uvedení na trh k dispozici nejenom s konvenčními spalovacími motory, ale také jako elektromobil. Trakční elektromotor Mokky-e má výkon 100 kW/136 k a jeho nejvyšší točivý moment 260 Nm je k dispozici ihned po rozjezdu. Řidič může zvolit jeden ze třech jízdních režimů: Normal, Eco a Sport. V zájmu optimálního využití energie, uložené v trakční baterii o výkonu 50 kWh, je rychlost Mokky-e elektronicky omezena na 150 km/h.

Při nabíjení na výkonné veřejné nabíječce 100 kW DC se baterie nabije na 80 procent své kapacity už za 30 minut. Podle metodiky WLTP činí jízdní rádius elektromobilu Mokka-e až 324 km. K nabíjení Mokky–e lze využít domovní zásuvku, wall-box nebo veřejné rychlonabíječky.  Vestavěná nabíječka Mokky-e může být jednofázová, nebo třífázová. Na trakční baterii dává Opel záruku 8 let/ 160 000 km.

Inovace pro všechny: Světlomety IntelliLux LED® Matrix, špičkové asistenční systémy

Nová Mokka je vybavena špičkovými technologiemi, příkladem může být adaptivní tempomat ACC (Advanced Cruise Control) nebo systém aktivního udržování v jízdním pruhu ALP (Active Lane Positioning). Vynikající adaptivní a neoslňující světlomety IntelliLux LED® Matrix se 14 elementy jsou v tomto segmentu unikátní nabídkou. Všechny verze jsou standardně vybaveny elektrickou parkovací brzdou a čtením dopravních značek. K dispozici je i couvací kamera se záběrem 180 stupňů a systém samočinného parkování.

Nabídka infotainmentu zahrnuje přístroje Multimedia Radio a Multimedia Navi se sedmipalcovým dotykovým barevným displejem. Špičkou je přístroj Multimedia Navi Pro s desetipalcovým barevným dotykovým displejem. Displeje jsou dokonale integrovány do elegantního přístrojového štítu Pure Panel a jsou mírně natočeny směrem k řidiči.

Skvělá agronomická sedadla jsou již delší dobu charakteristickými prvkem vozů Opel. Pro Mokku jsou připravena sedadla čalouněná Alcantarou nebo kvalitní kůží. Třešničkou na dortu jsou kožená sedadla s masážní funkcí pro řidiče. Ve středovém panelu před řidičem je odkládací schránka, ve které je možné induktivně nabíjet smartfony. 20

Sdílet článek:

Více na webu Opel

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018