Zdroj: archiv webu

Vozy Toyota se domluví mezi sebou pomocí SIM karet

7. 7. 2018

Do roku 2020 má Toyota v úmyslu vybavit komunikačními funkcemi téměř všechny nové automobily, které se budou prodávat v Japonsku a Spojených státech. V současné době činí v těchto zemích roční prodej Toyoty asi čtyři miliony vozů.

Foto: archiv webu

SIM karty umožní Toyotě automaticky sbírat informace o vozidlech během jejich používání, přičemž získaná data využije mimo jiné k analýze a posouzení jejich technického stavu, a tím i ke zdokonalování nových modelů. Uvedené informace budou sloužit nejen ke zdokonalování nových modelů, ale také k monitorování účinnosti bezpečnostních systémů.

Foto: archiv webu

Toyota usiluje o to, aby automobily mohly po celém světě využívat široké možnosti, jaké internet, telekomunikační sítě a cloudová technologie nabízejí. Pro realizaci této vize je potřeba univerzální telekomunikační platforma a komercializace prototypového modulu DCM. Tento modul mimo jiné spolupracuje s navigací a multimediálním systémem, instalovanými ve voze, rozšiřuje přístup k internetu, aplikacím, produktům a službám a zajišťuje přenos dat z paluby vozu.

Sdílet článek:

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018