Zdroj: archiv webu

Výsledky prosincové soutěže s Kofilou

10. 1. 2020

 „Originální spojení dělá svět krásnější”. To je nejen léty prověřený fakt, ale také název nové série konceptů, které vznikly ve spolupráci UMPRUM. Vše se točilo kolem ikonické čokoládové tyčinky.

Kofila se nově zaměřuje na hledání originálních spojení v každodenním životě a upozorňuje na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak, a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. Každý den se pak může stát zapamatovatelným a krásným.

Foto: archiv webu

Propojení Kofily s uměním má dlouholetou tradici. Původní žlutý obal s mouřenínem vznikl pod rukama českého malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra už v roce 1923, historii Kofily psala i řada limitovaných edicí s obaly inspirovanými významnými uměleckými směry nebo ztvárněnými českými a slovenskými umělci. Cílem letošní spolupráce s uměleckými školami je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají, a získání vizuálního obsahu pro sociální sítě značky.

Soutěžní otázka: Kolik fanoušků má v současné době FB stránka Kofila?
Správná odpověď: nad 30 tisíc

Výherci balíčků tyčinek Kofila: Milan Klášterský, Libuše Šormová, Petra Kratochvílová
Výhry je možné vyzvednout pouze osobně na adrese redakce od po – pá, 9 – 16 hod.

Sdílet článek:

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018