Žena v autě dlouhodobě testuje Peugeot 2008

4. 8. 2020

Peugeot 2008 je bez debat trendy! Jeho futuristický vzhled je velmi výrazný a interiér s novou generací Peugeot i-Cockpit® 3D a asistenčními systémy řízení dávají tušit, že je Peugeot 2008 v inovacích vepředu. Jak se ženám Peugeot 2008 řídí? Jaké jsou jeho silné, ale i slabé stránky? Redakce magazínu Žena v autě.cz společně s testerkami z portálu Ženy s.r.o. během následujících šesti měsíců podají bezkompromisní hodnocení…

Testujeme Peugeot 2008 s Ženy sro

Peugeot 2008 už otestovala zpěvačka Bára Vaculíková.

Kdo vyhrál v soutěži s Peugeot 2008 – výsledky soutěže zde.

IMG_3021

Jak nás v modelu Peugeot 2008 poznáte?

Druhá generace populárního SUV Peugeot 2008 zaujme při pohledu zepředu rovnou maskou chladiče a potkávacími světly s LED diodami umístěnými pod světlomety. S atletickými křivkami nový model navozuje dojem bezpečí a stability. Profil vozu je výrazně tvarovaný, doplněný originálními trojúhelníkovými liniemi.

Atraktivní záď s vysokou podokenní linií zahrnuje světla s motivem tří LED „drápů“, která jsou uprostřed spojená černým pásem a dvojitý výfuk. Jak jedna z našich kolegyň trefně podotkla:“Peugeot 2008 má sexappeal ze všech stran!“

IMG_3028

Uvnitř je Peugeot 2008 příjemný na dotek i pohled

Pod rouškou modernizace Peugeot i-Cockpit® je v novém Peugeotu 2008 velký dotykový HD displej na dosah ruky i očí a inovativní 3D vyvýšený přístrojový panel. Dotykový displej má úhlopříčku 10 palců a ovládá se pomocí ikon umístěných vedle přepínačů. Informace z telefonu se díky kompatibilitě MirrorScreen s protokoly MirrorLink™, Apple CarPlay™ a Android Auto™ přenášejí na centrální displej.

Hi-fi systém nového SUV Peugeot 2008 s 10 reproduktory je vyvinutý ve spolupráci s francouzským výrobcem audiosystémů Focal®. Nový Peugeot 2008 má nyní více místa pro pasažéry vzadu a větší zavazadlový prostor o objemu 434 litrů.

IMG_3025

Co ukrývá Peugeot 2008 pod kapotou a jak jede?

Najeto máme zatím jen pár kilometrů. Nejsilnější benzinová verze s tříválcovým motorem 1.2 PureTech o výkonu 155 koní, kterou máme na dlouhodobý test, nás už nyní překvapila komfortním, a hlavně tichým chodem.

Asistenční systémy „dvatisíceosmičky“ jsou převzaté z vyšších segmentů. K dispozici je: Drive Assist, aktivní systém udržování vozu v jízdním pruhu, spojený s funkcí Lane Positionning pro jízdu v pruhu. Park Assist ovládá automaticky řízení při vjezdu a opuštění parkovacího místa s rozestupem pouhých 60 cm mezi zaparkovanými vozy. Systém automatického nouzového brzdění nejnovější generace umí ve dne i v noci detekovat v rychlosti od 5 do 140 km/hod chodce a cyklisty. Praktické je také rozšířené rozpoznávání dopravních značek s doporučenou rychlostí v případě značek omezujících rychlost nebo systém sledování mrtvého úhlu.

IMG_3017

Měkký posilovač v kombinaci s malým volantem je ve městě naprostá paráda. Navíc testovanému Peugeotu 2008 nechybí agilita. Po několika projížďkách městem na nás působí Peugeot 2008 jako příjemné a komfortně naladěné městské SUV. Na své rozměry je přiměřeně prostorné a dokáže splnit nároky mladých rodin, ale třeba i aktivních maminek.

Jsme zvědavé, zda nás okouzlení neopustí ani po několika tisících ujetých kilometrech. Cena testovaného modelu s nejsilnějším benzinovým motorem 1.2 Puretech ve vrcholné výbavě GT Line s 8stupňovým automatem je 565 000 Kč.

Vše v modelu Peugeot 2008 vyzkoušíme a zhodnotíme. Na silnici nás v potkáte v sexy oranžové metalíze. Až nás potkáte, mávejte! V září pro vás také spustíme soutěž o týdenní testování tohoto sexy SUV, tak se máte na co těšit. .-)

Sdílet článek:

Více na webu Peugeot

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018