e:c4 hodnocení vítězky Emy

Na výletě s elektromobilem

19. 9. 2022

Některé naše čtenářky by se směle mohly označit jako průkopnice elektromobility. Ema se v červnu stala vítězkou měsíční soutěže s CITROËN. Vyhrála elektromobil Ë-C4 s plnou nádrží na celý týden a neváhala. Ačkoliv elektromobil dosud neřídila, vyrazila s kamarádkami z Prahy na jižní Moravu.

citroen_ec4_vizeka-2
e:c4 hodnocení vítězky

Hodnocení CITROËN Ë-C4 z pohledu běžné řidičky Emy

CITROËN Ë-C4 s nulovými emisemi je parádní autíčko. Zvenku i zevnitř jsem byla s jeho designem naprosto spokojena. Líbí se mi jeho silueta SUV- kupé a vzadu ostře řezané světlomety ve tvaru písmene X.

IMG_9979
Citroen e:C4: foto Žena v autě.cz

Interiér je velmi útulný. Sedadla jsou abnormálně měkká a příjemná na cestování na dlouhou trasu.

Umístění všech ovladačů je logické včetně ovládání velké obrazovky uprostřed. Snadno jsem se ve všech funkcích zorientovala. Velkou vychytávkou je bezdrátové nabíjení telefonu.

Elektrický CITROËN Ë-C4 je prostorné auto. Ve třech a se všemi zavazadly (a že jich bylo) krásně vešly. Zavazadlový prostor o objemu 380 litrů tak je z mého pohledu naprosto OK.

Z Prahy Ema vyrazila s kamarádkami na dovolenou do Pasohlávek, Mikulova a Lednicko-valtického areálu. Testovaný elektromobil CITROËN Ë-C4 s výkonem 100 kW (136 koní) a baterií 50 kWh byl překvapivě komfortní společník.

citroen_ec4_vizeka-23
e:c4 hodnocení vítězky

Jak Ema jízdu s CITROËN Ë-C4 charakterizovala?

citroen_ec4_vizeka-6
e:c4 v Mikulově

Hrozně mě baví jeho tichý chod a nulové emise, díky kterým můžu v Praze parkovat na modrých zónách zadarmo.

Také se mi líbí, jak auto jede hezky – jemňoučce, a to i přes horší terén. Tlumičům s hydraulickými dorazy dávám jedničku s hvězdičkou!!!

Co dobíjení?

Přiznám se, že jsem se hlavně dobíjení elektromobilu trochu obávala.

Jakmile jsem si stáhla aplikaci se sítí aktivních dobíječek do mobilu, už jsem byla v klidu. Vše je jasné a dobíjení na cestě se dá krásně naplánovat.

IMG_9980
Citroen e:C4: foto Žena v autě.cz

Při jízdě po dálnici jsem musela jednou nabíjet. Ale alespoň jsme si s kamarádkami daly pauzu a dobrou kávu. U veřejné rychlodobíjecí stanice o výkonu 100 kW jsem dobila 80 % baterie za 30 minut.

S elektromobilem Ë-C4 jsem v běžném provozu a okreskách ujela na jedno nabití 300 kilometrů úplně v pohodě.

Zároveň musím ocenit ji bohatou paletu bezpečnostních asistentů. Mnohdy si nejsem jistá kolik místa kolem auta mám při parkování. Kamery v CITROËN Ë-C4 funguji neomylně.

Jízda elektromobilem si mě získala. Fakt se není čeho obávat. Chce to jen trošku plánovat dopředu. 🙂 Dobíjení není vůbec žádná věda.

Nečoudící CITROËN Ë-C4 s nulovými emisemi pro mě bude synonymem tiché a komfortní jízdy a také krásných chvil s kamarádkami.

Sdílet článek:

Více na webu Citroen

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018