Zdroj: fotobanka automobilky Škoda

Škoda představila zbrusu nový model Karoq

19. 5. 2017

Škoda ve švédském Stockholmu odhalila nový model Karoq, nástupce úspěšného Yetiho. Po větším modulu Kodiaq se jedná již o druhé SUV mladoboleslavské automobilky. 

Nová Škoda Karoq nahrazuje po 8 letech model Yeti. Na první pohled je však Karoq o poznání větší, nejblíže je svými rozměry podobný Seatu Ateca. Oproti původnímu Yetimu narostl ve všech parametrech, výjimkou je pouze výška, u které došlo ke snížení. Oproti většímu medvědovi Kodiaqu se bude výhradně nabízet v pětimístném provedení. Kufr nabídne v základu 521 litrů, při sklopení sedaček až 1630 litrů objemu. S příplatkovým systémem sedaček VarioFlex se základní objem navýší na 588 litrů.

V interiéru se setkáme se zcela novým digitálním štítem Virtual Cockpit. Po stránce technického vybavení disponuje Karoq nejnovějšími jízdními asistenty a vychytávkami jako je bezdotykové otevírání kurtu nebo zatahovací tažné zařízení. Nabídka asistenčních systémů zahrnuje adaptivní tempomat ACC, Front Assist, Emergency Assist, Lane Assist, asistent rozjezdu do kopce, nový detektor mrtvého úhlu Blind Spot nebo asistent pro vyjíždění z parkovacích míst Rear Traffic Alert.

Základním obutím Karoqu budou 16palcová kola, vybavit půjde až 19palcovými disky. Na výběr budou verze s pohonem předních nebo všech kol. Po vzoru většího Kodiaqu si budoucí majitelé mohou připlatit za adaptivní podvozek DCC se sportovním, komfortním a off-road režimem (s motory 1.5 TSI a 2.0 TDI). Nebude chybět rovněž asistent pro sjíždění prudkých svahů.

5_SKODA_KAROQ
Zdroj: fotobanka automobilky Škoda

Paleta motorizací zahrnuje tři naftové a dva benzínové motory, s hybridním pohonem se zatím nepočítá. Základ tvoří tříválec 1.0 litru TSI s výkonem 115 koní, s poháněnou přední nápravou a 6stupňovým manuálem nebo 7 stupňovým automatem DSG. Druhou benzínovou jednotkou je motor je 1.5 l TSI se 150 koňmi, pouze s automatem a volitelným pohonem 4×4. Naftové jednotky zahrnují motory 1.6 TDI (115 koní) s pohonem předních kol a dvoulitrový motor TDI se 150 nebo 190 koňmi (oba 4×4). V průběhu příštího roku mají dorazit také verze Sportline, Scout a Laurin & Klement. Výroba se rozběhne již v létě, první zákazníci se dočkají koncem září.

A my se velice těšíme až nový Karoq otestujeme u nás v redakci!

Sdílet článek:

Více na webu Škoda Auto

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018