PŘIHLAS SE A SOUTĚŽ

Náš test: Sexy SUV Range Rover Evoque

4. 6. 2018

Kdyby tohle auto mohla být kabelka, musela by být od Bottega Veneta. Kdyby to byla vůně, voněla by jako Love od Chloé. Range Rover Evoque je model, který se ženám neobyčejně líbí a přijaly ho bez jakýchkoli připomínek. Toto esúvéčko oplývá smyslnou kombinací vytříbeného designu, kvalitního zpracování, špičkových technologií a neutuchajícího sexappealu.

IMG_7013

Díváme se

Range Rover Evoque je stylový crossover, který má maximální šarm a dokáže okouzlit hned na prvou. Ostatně nás si svým designem podmanil už před 7 lety, kdy byl poprvé uveden na trh. Aktuálně se k nám do redakce dostal model po předloňském faceliftu, ale s fungl novým motorem. Elegantní mohutná příď s předními světlomety se širší mřížkou mají nezaměnitelný podpis. Evoque si s jiným autem na silnici nespletete. I při pohledu zboku zaujme dynamickými liniemi, kratšími převisy a velkými 19“ koly. Záď působí stejně jako příď naprosto robustním a reprezentativním dojmem.

IMG_7105

Nasedáme

Ach, ten interiér! Elegantní palubní deska je příjemná na dotyk. Čalounění je provedeno v kvalitní, voňavoučké kůži. Z auta je díky vyššímu posezu skvělý výhled vpřed. Dveře s měkčenými plasty a prostor mezi řidičem a spolujezdcem je rozdělen širokou středovou konzolí. Právě zde se nachází řazení, tak ovládání infotainmentu InControl Touch Pro. Ovládání řazení je efektně zapuštěno do plochy konzole a při nastartování, vyjede, aby jím řidička mohla otočit a jet! Uprostřed palubní desky se ční 10,2“ dotyková obrazovka s infotaimentem a navigací. Zvuk je přenášen pomocí špičkových reproduktorů Meridian.

Zavazadlový prostor nabízí spoustu místa, konkrétně 575 litrů objemu a po sklopení zadních sedadel až 1 445 litrů.

IMG_7007

Jedeme

Range Rover Evoque disponuje aktuálně novým motorem, který jsem měla možnost otestovat. Dvoulitrový benzinový motor Ingenium Si4 disponuje výkonem 213 kW, který odpovídá 290 koním. Po týdenním testování se spotřeba této čtyřkolky ustálila na 10 litrech. To se nám zdálo poněkud příliš, ale výkon tomu odpovídá. Modelu Evoque tak nechybí agilita, chuť akcelerace a také zmíněný pohon všech čtyř kol. Velmi snadno se řídí. Ve městě se s ním jednoduše manévruje a na dálnici je s ním jízda maximálně pohodlná. Ideální na dlouhé trasy. V testovaném modelu Evoque byla devítistupňová automatická převodovka, která skvěle přeřazuje i podřazuje a jízda je díky tomu maximálně agilní.

Mnoho nabízí Evoque také na poli bezpečnosti. Asistenční systémy jako All Terrain Progress Control, udržující stabilní rychlost mimo vozovku, nebo Hill Descent Control pro sjíždění kopců

Zadní okno patří k těm menším, proto se vyplatí využít parkovací kameru, která monitoruje okolí auta.

IMG_7004

Hodnotíme

Prémiová značka, pohon všech čtyř kol, kvalitně zpracovaný interiér v kůži a množství bezpečnostních asistentů dává tušit, že za tento model je třeba si připlatit. Přestože cena atraktivního Range Roveru Evoque (eD4 2,0 150 k) startuje na ceně 986 029 Kč, vyšplhala se cena námi testovaného modelu až na 1 726 065 Kč. Pohodlí na palubě a jízdní vlastnosti jsou naprosto vynikající, jen ta spotřeba by mohla být nižší…

Sdílet článek:

Více na webu Land Rover

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018