PŘIHLAS SE A SOUTĚŽ

Náš test: zážitkový Lexus IS 300h

5. 6. 2018

Po delší době tu máme hodnocení auta ženským úhlem pohledu, které jsme otestovaly společně s dámami z portálu Ženy sro. Testerka Pája s námi projela luxusní hybridní sedan Lexus IS 300h. Jak na nás zapůsobil?

Už při předání klíčků auta jsme se jednoznačně shodly na vytříbeném designu tohoto modelu. Sexy dramatický look modelu Lexus IS 300h na velkých 18″ kolech je mimořádně atraktivní. Jak podotkla Pája: „Stačí jen nasednout a okamžitě se vám rozproudí krev v žilách. A navíc se za námi otáčel nejeden chlap.“ Sexy efekt tedy Lexus IS 300h plní na jedničku.

Interiér jako v pokojíčku

Znám jen pár značek, jejichž interiér skutečně voní špičkovým zpracováním a kvalitními materiály. Testovaný model Lexus IS 300h je jedním z nich. Kožené, vyhřívané a velmi pohodlné sedačky, 8 airbagů, 10,3″ barevný multifunkční displej s navigačním systém Lexus Premium Navigation, audiosystém Mark Levinson® Surround s 15 reproduktory… To vše včetně armády chytrých bezpečnostních asistentů jako je systém rozpoznávání dopravních značek, systém varování při opuštění jízdního pruhu, automatické přepínání dálkových světel a mnoho dalších systémů podporující řízení zdokonalují požitek z jízdy. „V autě jsem se cítila neuvěřitelně pohodlně a bezpečně. Propracovaný interiér působí velmi inovativně a dojmem moderního luxusu,“ pochvalovala si Pája. Lexus IS 300h není „jen“ pohledný, ale také pohodlný a praktický, do zavazadlového prostoru se toho vejde opravdu mnoho (450 litrů).

IMG_1424

Lexus IS 300 – tichá krása

Není to ale jen design, který dokáže podmanit smysly. Lexus IS 300h umí zapůsobit také jedinečným komfortem na palubě a tím, že při jízdě městem není téměř slyšet. Při startování si Pája nebyla zpočátku jistá, zda už může sešlápnout pedál a rozjet se. Vůbec totiž neslyšela motor. Přiznává, že právě tichý chod Lexusu IS byl z jedním z opravdových WOW momentů, který v autě kdy zažila.

Lexus IS 300h v sobě chytře spojuje funkci 2,5 litrového benzínového motoru s elektromotorem. Tahle hybridní technologie díky jízdě na elektřinu pomáhá snižovat spotřebu paliva a určitě je i šetrnější k životnímu prostředí. Díky autonomnímu dobíjení se dobije sám, automaticky a během jízdy. Takže nemusíte mít obavy, že byste ho musela zapojit někde mezi nákupem a jízdou pro děti do zásuvky. Dohromady je pod kapotou modelu Lexus IS 300h ukryt výkon 223 koní. Celkem jsme v testovaném Lexusu najely ve velmi ostrém režimu více než tisíc kilometrů a během té doby se ručička palivoměru ustálila na 6 litrech spotřeby. Lexus IS 300h je jednoznačně úsporný.

DCIM100GOPROGOPR0366.JPG

Vyzkoušet rozdíl

Jezdit s modelem Lexus IS 300h je opravdu zážitek. Tichý komfortní chod a design vyniká nad ostatními. Stačí se s ním jednou projet. Model Lexus IS (IS 200t/180 kW Entry) startuje na ceně 989 000 Kč. Cena testovaného modelu je 1 465 000 Kč (IS 300h/164 kW Luxury). V rámci prémiového segmentu je tato cena zcela na místě.

Sdílet článek:

Více na webu Lexus

Internetový magazín Žena v autě vydává vydavatelství Srdce Evropy s.r.o., Bořivojova 17, Praha 3, Tel. : +420 222 726 364 | Napište nám | Redakce | Cookies | Ochrana osobních údajů © 2018